Skolstart!

Tjabba! tänkte bara berätta att jag har konfirmerat mig i söndags!
bilder från de kommer senare! Sedan började jag ju skolan i torsdags,
det var vell bra eller alltså jag bryr mig inte riktigt. Jag tycker inte
att skolan är tråkigt men hade velat börjat på gymasiumet istället!
I år tänker jag jobbajobbajobba!! förra året var jag jätte trött men jag kämpade
med att hålla betygen uppe och höja 2 betyg! allt gick bra men det var faktiskt
lite tungt. Man skulle träna handboll 3 dagar i veckan, plugga,äta, sova ja ni fattar!
för mig var det lite jobbigt för jag orkade lixom inte plugga direkt efter skolan!
Men i år har jag gjort ett bättre schema och jag tycker det ska bli kul med en
utmaning att klara detta också;) Just nu är jag på rummet och idag vaknade jag
kl 09.00 vilket var bra för då blir det enklare sova ikväll! bloggar på nathalies ipad
som är jätte bra! jag funderar på att samla ihop till en dator men vi får se:)
Hörs senare puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0