Oj länge sedan nu!

Hej nu har det gått några veckor sedan jag senast bloggade!
Vad har jag gjort? jo jag har mest tagit det lugnt! Det har varit så
sjukt VARMT här så man har inte årkat gjort nått haha;) Jodå har faktiskt
varit ute och sprungit varje dag 2 ggr, en på morgonen och en på kvällen!
Varit med Emma igår på´smitingen och med Matildas i lördags då det var raggarträff haha!
Förra veckan var jag med Kasper och Nathalie och vi satt i en lekplats från 22 på kvällen till
3 på natten! Haha men man har ju så mycket att prata om:) och imorgon åker vi till BULGARIEN!
jag kan knappt fatta det har inte ens packat än? Vad händer?! Får gå upp och börja packa efter
detta inlägg! Igår var det ju fotbollsfinal och Tyskland vann Wihooo!! Ända sen första matchen i
VM har jag hejat på dem! Vet faktiskt inte varför jag inte har bloggat har bara inte tänkt på det!
Men kameran ska med till bulgarien så bilder kommer sen! Ska bli så kul jag Emma Nathalie och Kasper
kommer go bannanas! Det är väldigt billigt där så kommer nog köpa med mig några fake converse;)
Vi hörs kanske en gång till imorgon innan jag åker men annars så får ni ha det så bra för det ska jag;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0