Min dag

Var väldigt varmt idag så åt frukost och tittade på Desperet housewife sedan en 20 min promenad med Leo och sedan solning på altanen medan man lyssnat på en filp och Fredrik podcast! Sedan ut med hunden igen:) har börjat tittat på en serie som jag har velat sett länge "orange is the new black"
Riktigt bra serie men det är så konstigt att tänka sig att vissa saker som har hänt in serien har hänt på riktigt, fyfan!
Sedan drog jag med maia på skeppet medans Nathalie och vic jobbade:)
Sedan drog jag till Ica maxi handlade lite mörkchoklad chips och Festis och tog med till mamma! Nu har jag och Nathalie tittat på skräckisen "mama" hatar skräckfilmer så mycket så jag skrattar för allt läskigt som händer:)
Men oj vad klockan är mkt ska gå och lägga mig snart har blivit lite sent dom senaste dagarna när man Har alla episoden nedladdade;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0